Spårning

 


Din order kan alltid spåras under "Min sida" och sedan "Orderhistorik" i vårt kundcenter.

 

Klicka här för att komma direkt till paketspårning för dina beställningar.

 

Spårningsinformation kommer inte att finnas tillgänglig på Brings sidor innan paketet hämtas av Bring hos oss. Det kan också ta lite tid från paketet som hämtas hos oss för att spårningen blir tillgänglig.

 

Se våra vanliga frågor och svar här


Varan finns på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatumet är bekräftat.
Obekräftat - Kontakta kundcentret på post@amentio.se för förväntat leveransdatum.
Varan måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat.
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftat - Kontakta kundcentret för närmare information.