Kundcenter


Varan finns på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatumet är bekräftat.
Obekräftat - Kontakta kundcentret på post@amentio.se för förväntat leveransdatum.
Varan måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat.
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftat - Kontakta kundcentret för närmare information.

Beställning och betalning

Hur avbryter / ändrar jag en order?

För att ändra / avbeställa en order, vänligen kontakta oss, detta kan göras på telefon +4769137171 eller genom att skicka ett mail till info@agmshop.no Om din order inte faktureras och skickas kan den raderas. Om din beställning redan har skickats iväg är det desvärre inte möjligt att avbryta orden, använd då vår returlösning.

Läs mer...Vis mindre...

Kan jag betala med faktura?

Ja, det kan du!

Vi har inlett ett spännande samarbete med Klarna för att kunna erbjuda dig nya sätt att betala i kassan. Prova sakerna i lugn och ro hemma och bestäm vad du vill behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i tid. Det är ett enkelt och säkert sätt att få de saker du vill ha när du vill ha dem. Så här fungerar det:

Steg 1 Lägg varorna i din kundvagn och välj "Klarna" i kassan

 

Steg 2 Klarna skickar en e-postbekräftelse och påminnelser när det är dags att betala

 

Steg 3 Du kan genomföra dina framtida Klarna-köp med bara ett klick

Läs mer...Vis mindre...

Kan jag delbetala min beställning och hur fungerar det?

Ja, det kan du!

Vi har inlett ett spännande samarbete med Klarna för att kunna erbjuda dig nya sätt att betala i kassan. Prova sakerna i lugn och ro hemma och bestäm vad du vill behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i tid. Det är ett enkelt och säkert sätt att få de saker du vill ha när du vill ha dem. Så här fungerar det:

Steg 1 Lägg varorna i din kundvagn och välj "Klarna" i kassan

 

Steg 2 Klarna skickar en e-postbekräftelse och påminnelser när det är dags att betala

 

Steg 3 Du kan genomföra dina framtida Klarna-köp med bara ett klick

Läs mer...Vis mindre...

Vad betyder olika lagerstatusar?

 I lager = Varan är i lager hos oss och skickas omgående. Nummret visar hur många vi har på lager.

Vanligtvis får du varan inom 2-4 arbetsdagar.


 

 Beställningsvara = Varan är slut i lager, antalet dagar visar hur lång tid det vanligtvis tar innan varan skickas till dig.

Normalt har du produkten inom 2-6 arbetsdagar med det antal dagar som visas.


 

 Beställd och på väg till lager = Datumet som visas här visar när varan förväntas i lager hos oss.

Normalt har du produkten inom 2-4 arbetsdagar efter det ankomstdatum som anges.


 

 Finns i lager hos vår leverantör = Produkten finns i lager hos vår leverantör. Nummret visar hur många som finns på lager.

Normalt har du produkten inom 2-5 arbetsdagar.

Läs mer...Vis mindre...

Leverans

Var kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din beställning genom att logga in i vår webbutik, gå till "min sida" och välja "orderhistorik"

Gå direkt till paketspårning här

Läs mer...Vis mindre...

Hur lång tid tar det innan jag får min beställning?

Normal leveranstid på lagervaror är 2-6 dagar beroende på leveranspunkten. Ibland kan varor skickas direkt

ifrån fjärrbutiker eller beställas, leveranstiden kan då variera. Lager och förväntad leveranstid hittar du under köpknappen på alla artiklar.

 

Vad betyder olika lagerstatusar?

Läs mer...Vis mindre...

Varan jag fick var skadad i transporten. Vad gör jag?

Om en beställning har skadats i transporten är det viktigt att du noterar / meddelar transportören när paketet levereras / hämtas.

Kontakta oss då på +47 69137171 eller info@agmshop.no

Behåll förpackningen som den levererades, släng inte någon förpackning etc. innan saken är klar. Lämna inte tillbaka det du köpt innan du har fått ett meddelande ifrån oss.

Läs mer...Vis mindre...

Mitt konto

Jag har glömt mitt lösenord

Gå till "Logga in" längst upp till höger på sidan. Tryck sedan på "Glömt lösenord" Ange din e-postadress om du vill ha ett mail med en länk för att välja ett nytt lösenord.

Läs mer...Vis mindre...

Jag har fått rabattkod, hur använder jag den?

Logga in på vår webbutik och välj "min sida" där du hittar ett fält för att ange rabattkoder.

När du har skrivit in din kod kommer du att se rätt pris för de produkter rabattkoden gäller.

Rabattkoder kan också användas i kassan för en beställning, då uppdateras priset.

Om rabattkoden gäller för en period eller fler köp sparas den och visas nästa gång du loggar in.

Läs mer...Vis mindre...

Jag tror att jag har ett konto hos er från förut, men jag är inte säker

Gå till "Logga in" längst upp till höger. Tryck på "Glömt lösenord" och fyll i ditt mail.

Om du får ett meddelande om att ett mail har skickats till dig innebär det att du har ett kundkonto registrerats hos oss med din e-postadress. Du kan också trycka på länken i e-postmeddelandet du har fått och återställ ditt lösenord.

Om du märker att det inte finns några kundkonton med ditt email, kan du skapa ett nytt konto.

Läs mer...Vis mindre...

Retur

Jag vill returnera en produkt, vad ska jag göra?

Vi vill göra det så enkelt som möjligt för dig som kund att returnera en vara till oss.

 

1. Gå till fliken "retur" på mina sidor.

 

2. Sök efter de produkt (er) du vill återvända, välj sedan retur orsak och skriv in information i textrutan.

(Notera vilken storlek du vill ha om du behöver ändra storlek)

 

3. När du mottar en godkänd returansökan från oss via e-post, kommer det att innehålla et returschema och en retursedel.

Returschema

Fylla i och placera på insidan av paketet som du skickar tillbaka.

Retursedel 

Du måste nu skriva ut sedelen och fästa den på utsidan av förpackningen

 

Retur

  • Du kan returnera en produkt upp till 60 dagar efter mottagandet
  • Artikeln returneras oanvänd i originalförpackningen
  • Du får tillbaka dina pengar 3-10 dagar efter att din retur har kommit till oss
  • Retur av varor inom 60 dagar kostar 99, - i retur frakt
  • Returer som tas emot utan en returansökan debiteras 150,-

Byte av storlek

  • Med oss kan du gratis ändra storleken på en produkt 2 gånger
  • Returer som tas emot utan en returansökan debiteras 150, -
  • Artikeln returneras oanvänd i originalförpackningen
  • Du kan byta en produkt upp till 60 dagar efter mottagandet
Läs mer...Vis mindre...

Jag har returnerat en produkt, när ska jag få pengarna tillbaka?

Det tar normalt 5-10 dagar beroende på vilken bank du har.

Läs mer...Vis mindre...